piątek, 28 sierpnia 2015

Nowy blog! :D Znaczy, ekhm, prolog


Bum! :D
Uwielbiam się z Wami tak widać, no :')
A więc, jak wskazuje tytuł posta, na nowym blogu pojawił się prolog, a ja jestem głupia xd Cóż, najpierw pomyliłam rok premiery, że tak to pięknie nazwę, a potem miesiąc xd Albowiem sierpień to 8, nie 9 miesiąc, teraz już będę wiedzieć. xd Nie przedłużając; wchodźcie na mojego nowego bloga, o którym już wiecie, na prolog, którego datę pomyliłam, po prostu serdecznie zapraszam, mając nadzieję, że tam wpadniecie i trzymając kciuki za szczere opinie! Czyli po prostu; komentujcie lub piszcie do mnie na gg i twitterze, co o tym sądzicie, będę wdzięczna :D


 

2 komentarze:

  1. Napiszesz jeszcze kiedyś bloga o Raurze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musiałabym pomyśleć. Raczej nie, ale nie wiem, co podsunie mi moja psychika, do końca jej nie ogarniam xd Wieeesz, może spodoba Ci się mój nowy blog ze względu na fabułę, a nie bohaterów ;)

      ~JuLien

      Usuń