piątek, 13 czerwca 2014

Hejo :D

Bum! No hej wszystkim :D Jestem 14- letnią dziewczyną i niektórzy mogą mnie kojarzyć z bloga, którego prowadzę z koleżanką, link: ourlifecantbenormal.blogspot.com . Tamten blog jest o nas, ale także o wszystkim - sporcie, modzie, książkach, muzyce, obecnych wydarzeniaach itp. Na tym blogu natomiast chciałam zamieścić swoje opowiadanie. Będzie ono opowiadało o R5, siostrach Marano, ich przyjaciołach, i ich życiu :D Mam nadzieję, że będziecie czytać moje bazgroły, komentarze również mile widziane ;) Jutro, lub w niedzielę powinien pojawić się prolog, a w najbliższym czasie również bohaterowie :) Będę podpisywać się MiLka <3. To do napisania :D
                                                                                                                      MiLka <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz