poniedziałek, 22 grudnia 2014

Święta + rozdział + niespodziana :)

Bum! :D
Witajcie moi mili :3 
Jak pewnie u każdego z Was, przed świętami zawsze jest mały 'zamęt' tak więc nie miałam jak napisać rozdziału :/ Od razu więc mówię, że next pojawi się po świętach, w przyszłym tygodniu. :) 
To samo tyczy się mojego drugiego bloga ;)
Z tego powodu, chciałabym Wam życzyć wesołych świąt! Przede wszystkim zdrowia, szczęścia, prezentów, radości no i spełnienia marzeń! <3 Życzyłabym śniegu, ale chyba nie ma na co liczyć :/ No nic, trzeba wierzyć do końca! 
Cieszcie się wolnym, póki jest, bo za dwa tygodnie znowu zacznie się marudzenie, że w poniedziałek trzeba iść do tej głupiej szkoły ;p 
W moich zamiarach było napisanie pewnego one shota świątecznego, miałam nawet na niego pomysł, ale nie wiem, czy się wyrobię z napisaniem go, tak więc nic nie obiecuję :) 
Na koniec jeszcze raz wesołych, spokojnych, rodzinnych i magicznych świąt Wam życzę! :)
~MiLka <3


8 komentarzy:

  1. Dziękuje za życzenia.
    Tobie też życzę miły,spokojnych,radosnych i ciepłych świąt.Duuużooo prezentów,i aby w końcu spadł ten śnieg :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wesołych Świąt no i Szczęśliwego Nowego Roku.
    Też chciałabym aby śnieg spadł :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wesołych Świąt i szalonego Sylwestra :D dużo zabawy, wspaniałych prezentów i weny w pisaniu ... ;) :) :P xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za życzenia! Wesołych świąt, spełnienia marzeń i dużo prezentów!!! ^^
    Czekam na rozdział jak i na one shota :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Wzajemnie spełnienia marzeń, spotkania idoli, masy prezentów, nieustającej weny i najlepszego Sylwestra :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki, nawzajem :D Mam nadzieję że uda ci się wyrobić z OS. z ochotą poczytam!
    PS: Kurczaki już się cieszyłam, że jest nowa porcja opowiadanka. xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Hejo! Dopiero co znalazłam tego bloga, a już się w nim zakochałam...i to dosłownie :p bardzo podoba mi się raura i to w jaki sposób ją opisujesz ♥
    Niecierpliwie czekam na następny rossdział ♥
    I zapraszam do mnie ;*
    http://wojna-uczucia-raura.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń