wtorek, 6 stycznia 2015

LBA :3

Bum! :D
Witam wszystkich w ten piękny pora... Co ja gadam. Depresja typu: "Jak to jutro mam iść do szkoły?" rozpocznie się za trzy, dwa, je... Już się zaczęła.
Ale mniejsza o to. O dziwo mam w miarę dobry humor, co jest też spowodowane tym, że zostałam nominowana do LBA ^^ Przez moją twin, btw wpadajcie na jej bloga: http://enemynadfreindareoneandthesameword.blogspot.com/p/kto-nominowa-sodka-do-lba.html
No to jedziemy :3

 1.Może jakieś motto życiowe?
1.Żyj, jakby jutra miało nie być :3 
2.Ulubione danie świąteczne?
Wow... Dużo tego xd Na pewno lubię barszcz z uszkami, eee to na pewno. Ale ulubionej wybrać nie umiem ^^
3.Wolny czas. Co robisz żeby się nie nudzić?
A to jest kilka opcji:
1)wypad na miasto/impreza/spotkanie z przyjaciółmi
2)słuchanie muzyki lub ćwiczenie gry na keyboardzie
3)fitness, sport i te sprawy c:
4)czytanie książek - czy to opowiadań, czy biografii (ale jak coś to jakiś zespołów, piosenkarzy :3)
5)nadrabianie seriali w internecie :D
4.Masz jakieś plany na wakacje?
No ba. ^^ Tzn. jak co roku sobie obiecuję, że to będą najlepsze wakacje na świecie :3 No i opróćz wypadu nad morze, idę na 3 wesela c':
5.Ulubiona piosenka? Dlaczego tak bardzo ją lubisz?
Pff... Długo by pisać xd Ogólnie to ja głównie słucham, jak to się mówi, 'starych' piosenek. Chociaż nie mówię, że niektóre nowe mi się nie podobają :3 Ale to, co było tworzone kiedyś ma w sobie... to coś. A jak już mam wybrać jedną, to będzie to: Bon Jovi - "Livin On a Prayer"
Dlaczego? W sumie, to ja po prostu, jak już wcześniej wspomniałam, uwielbiam starsze utwory + mimo iż sł€cham dosłownie każdego gatunku muzycznego, to mój ulubiony to rock, hard rock, ballady rockowe i wszystko co z tym związane :3 Takie dziwne dziecko ze mnie c:
6.Co sprawia ci największą radość?
Wszystko xd Haha :D Nie no... Ale chyba gdy widzę, że gdy się staram to to coś daje efekty. No i czekolada of course xd
7.Co byś wybrała przyjaciół czy chłopaka?
Hmm... Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia. Bo teraz twierdzę, iż przyjaciół, ale wszystko zależy od sytuacji, podejścia, powodu itp. Ale raczej przyjaciół :3
8.Bez czego nie możesz się obejść w życiu codziennym?
Humor. Humor. I jeszcze raz humor. Ja ciągle żartuję, ciągle się śmieję i staram się rozbawić innych. Czasami w wredny i wkurzający sposób, ale no cóż... Ma się ten cięty język xd
9.O czym marzysz całe życie?
Chyba nie ma czegoś takiego... Kobieta zmienną jest ;p Mam wiele marzeń, czy życzeń, niektóre są ze mną już dłużej, a niektóre krócej :)
10. Ulubiona książka?! Za co ją tak kochasz?
Saga "Szeptem" *,* Nie wiem za co, naprawdę, ale przeczytałam te cztery książki już po dwa razy i za każdym tak samo się emocjonowałam :D Po prostu mi się bardzo podobają. c:
11.Czy rok 2014 był udany? Dlaczego?
No, że był zły to powiedzieć nie mogę. xd Ale znowu jakiś wybitny... Ale tak, był udany :) Po pierwsze: w tym roku wstąpiłam na blogerra ^^

Ja nominuję:

Oto i pytania:
1.Jakie jest Twoje ulubione święto (np. Halloween, Wielkanoc, Walentynki itp) i dlaczego?
2.Jaka jest Twoja ulubiona piosenka? :D
3.Masz jakiś ulubiony cytat? Jeśli tak, to jaki i czyj on jest bądź z jakieś książki/filmu go znasz?
4.Jaką cechę najbardziej cenisz sobie u płci przeciwnej? 
5. Jaką cechę najbardziej cenisz sobie w sobie? 
6. Co jest Twoim hobby, lub co lubisz robić w wolnym czasie?
7. Jaki jest Twój ulubiony gatunek filmowy? A jaki rodzaj książek najbardziej lubisz czytać? 
8. Jaki jest Twój ulubiony sport? 
9. Jeśli pewnego dnia, obudziłabyś się i okazałoby się, że jesteś swoim idolem, co byłoby pierwszą rzeczą, jaką byś zrobiła? :)
10. Jakie jest według Ciebie najładniejsze imię żeńskie i męskie?

I to na tyle c: Jeśli ktoś chciałby się jeszcze czegoś o mnie dowiedzieć, o ile ktoś taki jest, to swoje pytania możecie zadawać albo pod tym postem, albo w zakładce pytania. :) Możecie też zajrzeć na mojego drugiego bloga (http://destiny-of-some-angels-is-fall-raura.blogspot.com/) gdzie za chwilkę również pojawi się notka dotycząca LBA :3
Rozdział, tak jak obiecałam, dodam dzisiaj, ale nie jestem pewna o której godzinie, bo muszę go jeszcze sprawdzić + mam jeszcze dziś kilka zajęć :3
Tak więc cieszcie się tym dniem misie, bo następne wolne to dopiero ferie :)
~MiLka <3 

6 komentarzy:

  1. Cześć po przeczytaniu Twojego postu, wreszcie znalazłam osobę która jak ja jest zakochana w "Livin On a Prayer" i ubóstwia Szeptem <3 Chciałam by Ci zadać jedno dość rozbudowane pytanie, mianowicie :
    Co Cię nakłoniło do pisania , czy te wszystkie przygody są opisem Twoich szaleństw czy raczeń są wymyślone ; co się inspiruje do pisania ... ? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się cieszę, że nie tylko ja widzę piękno w tej piosence :D
      Jeśli chodzi o Twoje pytanie... Zawsze uwielbiałam pisać, ale większość moich opowiadań trafiała głównie do zeszytu. Potem jakoś tak zaczęłam coraz częściej czytać blogi w internecie z opowiadaniami i pomyślałam; 'Dlaczego by nie spróbować?" :)
      Hmm... Niektóre rzeczy i wydarzenia, jakie pojawiają się na tym blogu są brane z mojego życia, ale także życia moich najbliższych ^^ Niektóre fragmenty natomiast wymyślam sama, a inspirują mnie do tego piosenki, niektóre wydarzenia, życie oraz moje dziwaczne myśli przed snem xd

      Usuń
    2. Jeśli mogę się zapytać ,w jakim wieku zaczęłaś pisać ? Czy było to nie dawno czy raczej jakiś czas temu .
      Muszę Ci powiedzieć że te historię przypominają moje życie. W wakacje wybrałam się z znajomymi do kręgielni skończyło się na tym że moich dwóch kolegów nie ma już tam wstępu... Bo je się co będzie za 4 lata , jak wybije osiemnastka ;D

      Usuń
    3. Hahaha to niezłe masz znajomości xd
      Kiedy zaczęłam pisać? Hmm... W sumie to nw xd Tzn. historie jako tako to snułam i opowiadałam siostrze już w przedszkolu, ale spisywać zaczęłam je... Jakoś tak w 4 klasie podstawówki, coś koło tego :) Aktualnie jestem w 2 gimbazie, więc trochę czasu już minęło :)

      Usuń
    4. No to nieźle z Twoją karierą. Również jestem w drugiem klasie gimnazjum ale moje zdolności sięgają jak tu coś zepsuć lub jak się wydurnić żeby było śmiesznie xD

      Usuń