sobota, 28 marca 2015

LBA

Bum! :3
A więc... Zostałam nominowana do LBA, za co dziękuję :) 
Osobiście nie nominuję nikogo, bo już wcześniej nominowałam kilka blogów a obecnie nie mam weny na pytania ;-; 
Nominację otrzymałam od EmiDemi Raura z bloga http://rossilaura-raura.blogspot.com
Kolejny rozdział pojawi się w przyszłym tygodniu, ponieważ w minionym nie miałam weny żeby cokolwiek napisać. Gdyby ktoś jeszcze nie czytał, to rozdział 54 jest pod spodem. ^^ A teraz pytania:

1. Dlaczego zaczęłaś prowadzić bloga?
W sumie, to to było jakoś tak, że taka nieogarnięta ja czytałam sobie blogi z opowiadaniami innych blogerek i blogerów, a jako że lubię pisać (kocham, ale to szczegół), to uznałam, że też założę. Tak jakoś dostałam natchnienia. c: A wielkim skrócie to po prostu było takie: BUM.
2. Planujesz założenie nowego bloga?
Mhm :3 Zaraz po skończeniu tego startuję z nową historią, którą już mam w głowie ^^ I mam nadzieję, że komuś się spodoba :D
3. Jakiej muzyki słuchasz?
Ekhm ekhm... W sumie, to większości utworów, które nie są muzyką elektroniczną, disco-polo czy techno... Ale głównie starej muzyki, bo taka jest według mnie najpiękniejsza. :) No... I mam słabość do wszystkiego co rockowe c: 
4. Cecha charakteru, której nie lubisz w sobie i w innej osobie?
Hmm... W sobie nie lubię tego, że mimo iż w ogóle nie patrzę na to jak wyglądam, to bardzo przejmuję się swoją wagą... :/ A w innych, to chyba bycia fałszywym, egoistą oraz szowinistą. 
O! I w sobie to nie lubię jeszcze umysłu ścisłowca, bo nienawidzę przedmiotów ścisłych ^^ Taka complicated soul. Albo raczej brain, huh.
5. Jakie jest Twoje hobby?
Chyba nie mam jednego konkretnego o.O Uwielbiam uprawiać sport, słuchać muzyki oraz ją, tak jakby, tworzyć, czytać książki i jeść czekoladę - o ile można to uznać za hobby c:
6. Twoja ulubiona książka?
Duuużo tego. Powyżej oświadczyłam, że czytanie to moje hobby, tak więc... No. ;p Od zawsze miałam słabość do sagi "Szeptem", tyle że ostatnio mam słabość do książek o prawdziwym życiu. I jest ich multum. Z tych co czytałam ostatnio, to polecam: "Hopeless", "Black Ice", "Papierowe Miasta", "Zakochać się".
7. Masz jakieś życiowe motto? Jeśli tak, to jakie?
Żyj, jakby jutra miało nie być. :3 Btw, to stąd się wziął tytuł bloga xd
8. Jakie imiona męskie i żeńskie podobają Ci się najbardziej?
Bardzo podoba mi się moje imię - JuLia. :) Ale nie lubię się bawić w egoistkę, tak więc uznajmy, że się do tego nie przyznałam. ^^ Bardzo podoba mi się imię Sky i Weronika, a z męskich: Christian i Mateusz. :)
9. Jakie jest Twoje największe marzenie?
Nie mam. To znaczy, nie to, że w ogóle nie mam. Po prostu marzeń posiadam wiele, ale żadne nie jest największe czy najmniejsze. A to wcale nie było pogmatwane.
10. Twój ulubiony aktor/aktorka?
Kurde, od zawsze miałam słabość do Ryana Goslinga *-*
11. Jeśli czytasz mojego bloga, to co o nim sądzisz? 
Nie dotarłam tam... :x

Czatujcie na rozdział misie, a jutro oglądajcie mecz!!! :D O 20:35, jakby co. Polska - Irlandia, jakby co. ^^

~JuLien :3

4 komentarze:

  1. Dziewczyno kocham Cię! <3 Uwielbiam Szeptem, o Black Ice nie mówię już nic. Muzyka rockowa to również moje klimaty... Zaskakuje mnie to że w internetach idzie znaleźć osoby, które lubią te same rzeczy co ty xD... W prawdziwym życiu jest już trudniej :\
    Nie umiem się doczekać next życzę miłego dzionka :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedy wreszcie napiszesz rozdział? :( Już 10 dni rozdziału nie ma :'(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że tym razem przerwa jest dłuższa, ale, jak pisałam powyżej, w tamtym tygodniu nie miałam jakoś weny na pisanie, a wdg mnie pisanie "na siłę" jest bezsensu. Tak więc, rozdział pojawi się w tym tygodniu. :)

      Usuń