wtorek, 14 kwietnia 2015

Informacje


Bum! 

No hej Wam :) Wiem, że nie pojawiałam się bardzo długo ani na moim blogu, ani na Waszych blogach, więc postanowiłam wyjaśnić parę spraw ;) 

1. Rozdział. W ostatnim tygodniu dopadło mnie małe... załamanie? Depresja? Tak, chyba można to tak nazwać. Nie umiałam zrobić nic i to łączyło się zarówno ze szkołą, jak i moim życiem prywatnym - najchętniej zamieniłabym się w niedźwiedzia i weszła w stan hibernacji, ale jak wiadomo, życie to nie koncert życzeń c: Ale już jest lepiej, tak więc postaram się w możliwie jak najszybszym czasie napisać rozdział. :) Oraz od teraz na powrót będę komentować Wasze rozdziały, czy tego chcecie, czy nie ^^

2. Jak wiadomo, na przełomie kwietnia i maja nauczyciele dostają olśnienia i wszyscy naraz zaczynają zapowiadać testy. Serio, w tym tygodniu mam już 5 (co tam, że mogą być trzy, pff) a za dwa tygodnie 4. Tak więc, przepraszam, jeśli rozdziały nie będą się pojawiały co tydzień, tylko, np. co półtorej tygodnia, ale ja naprawdę mam mało czasu. W każdym bądź razie, postaram się, aby w każdym tygodniu pojawił się chociaż jeden rozdział, ale nic nie obiecuję. W przyszłym tygodniu są testy gimnazjalne, to może uda mi się coś naskrobać na zapas ;)

3. Dostałam kilka nominacji do TB, ale nie wiem, czy uda mi się na nie odpowiedzieć. Bardzo dziękuję, że aż tyle osób mnie doceniło. To naprawdę miłe c: Postaram się napisać chociaż jednego shota, a jeśli mi się to nie uda, to tak czy siak w mojej głowie rodzi się pomysł na jednego :3 Tak więc... Za niedługo, BYĆ MOŻE, tak czy siak coś dodatkowego się tu pojawi ^^

4. Tak z innej bajki - widzieliście występ Rikera w DWTS? Bo moim zdaniem, jako Jack Sparrow wypadł genialnie :3

5. Dzisiaj są urodziny Ellingtona! Zapewne wszyscy o tym wiedzą, ale nie mogłam się powstrzymać od napisania informacji o urodzinach mojego ulubieńca na blogu :3

6. Dziękuję, że wciąż ze mną jesteście c:

~JuLien :3

6 komentarzy:

  1. Z tobą zawsze :* Będziemy czekać :3 Blog ni jest najważniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam "olśnienia" nauczycieli;(
    Zawsze z tobą będziemy:)
    Trzymaj się i zdaj wszystko:)
    <3u
    Ktoś.

    OdpowiedzUsuń
  3. ♥ Będę czekała na rozdział choćby nie wiem, jak długo. Życzę DUŻO WENY!!! ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba chodzimy do tej samej szkoły... ja mam 6 sprawdzianów w ciągu tygodnia, wybawiła mnie wycieczka xD 2 dni i mamy relaks z klasą no w sumie nie możliwe, ale cóż
    No nic życzę weny i inspiracji :D ;*

    OdpowiedzUsuń