czwartek, 30 kwietnia 2015

Notka.


Bum!
Cześć, misie. :) Ogłaszam, że żyję (jako tako), przynoszę wstydliwe i smutne wieści oraz kilka informacji. Again. c': 
 No to może najpierw info apropo rozdziału... 
Byłam chora i w sumie wciąż jestem, tyle że w poprzednim tygodniu cały czas czułam się jak jakaś stara para butów ;-;
Wiem, jestem mistrzem porównań. Pomińmy ten szczegół. 
Wracając; nie miałam sił ani weny żeby coś napisać, chociaż, wierzcie mi, chciałam to zrobić. Niestety, przegrałam bitwę z samą sobą i nic się nie pojawiło. I miałam zamiar napisać coś w majówkę, bo z powrotem jest u mnie okay (idiotyzm powrócił, radujmy się :3), tyle że (jak dowiedziałam dwa dni temu) jadę w góry. Jest tu ktoś z Zakopanego? ^^ 
No więc... Spróbuję tam też coś napisać na telefonie i rozdział wstawię w środku przyszłego tygodnia. Prawdopodobnie w środę. :)
A tak przy okazji, czy tylko do mnie nie dociera to, że A&A się skończyło? :c Kurcze, nie jestem ckliwa, a jednak od dłuższego czasu nad tym ubolewam. :/
No nic. Chciałam Wam głównie dać znać, kiedy rozdział, żebyście nie zostali z niczym. Mam nadzieję, że miło spędzicie majówkę. :) Ja zamierzam zrobić sobie siarę w kolejnym mieście Polski ^^ Eee tam, najwyżej wszystkich pozarażam xd 

~Smarkająca, kaszląca i stale Was kochająca, JuLien :3

Ten gif mnie rozbraja xd On definitywnie wie, co robi. c:
 

2 komentarze:

  1. Czekam do środy i już się trzęsę.... Nie no powodzenia... xD pisz i dodawać :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mogę się doczekać rozdziału! :D
    A tak przy okazji zostałaś nominowana do LBA c:
    Szczegóły tutaj: i-will-never-stop-loving-you-raura.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń