poniedziałek, 6 października 2014

Zwiastun 34 rozdziału :3

Nom... Wiem, że pewnie wolelibyście ujrzeć cały rozdział, ale on dopiero jutro :x Póki co zostawiam Wam oto ten zwiastun i mam nadzieję, że chociaż trochę Was tym zaciekawię ^^

***
  
Następnie odgarnęłam kołdrę, aby móc wsadzić chłopakowi go pod koszulkę. Nie opierał się. Kiedy moje palce zetknęły się z jego skórą, poczułam lekkie mrowienie. Dlaczego on wywiera na mnie taki wpływ?


-Dlaczego zawsze, gdy rozpoczynamy ten temat, któreś z nas całuje tą drugą osobę?
-Nie wiem. A przeszkadza Ci to?


-Nie trzeba być razem, żeby kogoś kochać...


-Zdejmuj koszulkę. - powiedziałam, siadając za nim.
-Wiedziałem, że musisz coś z tego mieć... - zaśmiał się, jednak spełnił moją prośbę.


Uciskałam jego mięśnie, których, co muszę przyznać, było dużo. (...) Teraz, nie kontrolowałam już nad własnym ciałem. Moje palce, lekko muskając szyję chłopaka, zjechały na jego tors. Ja sama natomiast, jakimś cudem znalazłam się przed nim, siadając na nim okrakiem. Następnie nie zważając na nic, po prostu wpiłam mu się w usta, wciąż wędrując dłońmi po jego torsie.


-No chodź tu... - wymruczał, kładąc się na łóżku. Podeszłam do niego powoli. - No wiem, że chcesz...

***

No i to na tyle ^^ Jak czytałam niektóre fragmenty, to takie trochę zboczone mi to wyszło o.O Never mind ;p Wszystko przed Wami ^^ 
Żegnam się i do jutra :)
~MiLka <3

 


14 komentarzy:

  1. NO weź błagam cię daj już dziś ten rozdział nie mogę się doczekać i wytrzymać z ciekawości.... Jeszcze gorzej teraz jestem ciekawa dalszej częsci i te dwuznaczne teksty... Mrau.....

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaaa... nie wytrzymam do jutra.
    Nie źle umiesz podwyższyć człowiekowi ciśnienie...
    Czekam do jutra.

    OdpowiedzUsuń
  3. Matko.......Nie wytrzymie do jutra...
    Skazujesz mnie na męki...

    OdpowiedzUsuń
  4. Jezuuuuuniuuuu,jak ja do jutra wyczymam???
    Zapowiedź jest tak genialna i tylko odrobinkę zboczona że
    aż już teraz gdy to czytam nie mogę usiedziec spokojnie!!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale super!
    Już nie mogę się doczekać rozdzialiku..

    OdpowiedzUsuń
  6. Super... no nie wytrzymam do jutra... a tak z ciekawości to czyczytałaś może Dary Anioła bo już chyba 2 raz widzę zdanie podobne do tych z książki ? :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tsa.. czytałam :P
      i wiem, że 4 fragment jest podobny, ale w rozdziale to zaznaczyłam ;p

      Usuń
  7. TYYYYYY.....TYYYYYYYY nie dobra TYYYYYYYYYYYYYYYY!!
    Teraz nie będe mogła sie skupić przez Ciebie, o!
    Ty to specjalnie zrobiłaś!! To, że będzie masowanko jeszcze gorzej, kurde no. I jak tu usiedzieć spokojnie?! No ja się pytam jakkkk?!!
    I oczekuje odpowiedzi, o!
    Jaaaaa chce już WTOREK!!

    OdpowiedzUsuń
  8. O kurde :oo Nie wytrzymam do jutra :oo CUDNY *-*

    OdpowiedzUsuń
  9. No wredna ty, jak ja teraz mam wytrzymać do jutra?! :P Będzie masowanko :D Zboczone teksty, zapowiada się nieźle ;D
    Czekam z ogromną niecierpliwością!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. No ej !!!
    Jak możesz trzymać nas w takiej
    niepewności !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Kit z tym poczekam bo warto ♥
    (Poza tyn mam niedosyt po ostatnim rozdziale)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie wiem co napisać!
    Wiem na pewno że muszę wytrwale czekać do jutra :c

    OdpowiedzUsuń
  12. O rany!! wow nie mogę się doczekać! ale chwila czy oni to.. nie.. myślę że nie nawet nie są razem no ale... no niewiem ale wiem ze juz nie moge sie doczekac!

    OdpowiedzUsuń
  13. Więc z niecierpliwością czekamy do jutra

    OdpowiedzUsuń