piątek, 28 listopada 2014

Kiedy next?

Już tysiąc razy powtarzałam, że nie mam czasu. Wiem to i przepraszam, że ostatnimi czasy tak zaniedbałam bloga. No cóż... Mam nadzieję, że mi to wybaczycie :x 
Pewnie w weekend bym coś naskrobała, ale jako tako nie będzie mnie w domu, bo wyjeżdżam na weekend do cioci :) 
Tak więc rozdział, pojawi się w przyszłym tygodniu. Dokładnie nie wiem kiedy, ale mam nadzieję, że jak najszybciej :3
Ale cóż... Zapewne wolicie czytać długie, dopracowane i ciekawe rozdziały, niż pisane na tzw. "odwal" i na szybko. Ja sama nie chcę takich pisać. Tak więc musicie uzbroić się w cierpliwość :)  
Pozdrawiam i miłych Andrzejek w niedzielę życzę :3
Pamiętajcie, Kocham Was <3

~Mająca nadzieję, że wciąż tu jesteście, MiLka <3


15 komentarzy:

  1. Ja
    Bylam
    Jestem
    Bede
    Nie zawsze ale wiedz ze wspieram cie.... Jakos. Tak jakos. Nwm czy zawsze zostawie koma ale myslami bede obok ciebie i bede cie wspierac jak tylko bede mogla.

    Rozumiem wyjazd. Nie kazdy ma czas na swoje chwile z rodzina. Wiec. Milego wyjazdu zycze. Happy birthday from Laura. I nawzajem. Milych i spedzonych na dobrej zabawie Andrzejkach.
    Pozdrawiam i buziaczki.
    Kinga
    PS. Ile masz lat?

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem! :)
    Czekałam, czekam i będę czekać na twoje sweet rozdziały! <3
    Miłych Andrzejek :*
    Pozdrawiam i czekam na nexta :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jestem cały czas. Doskonale cię rozumiem, bo wiem co to znaczy. Chcesz się postarać, a wychodzi źle. Na pewno będę czekać, bo ty czekałaś na mnie :) Buziaki i życzę powrotu weny. Nawet jeśli miałby miał on trwać miesiąc, tak jak u mnie ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Nawet tak nie żartuj ;) Oczywiście, że tu jesteśmy. Cały czas. Aż. Do. Znudzenia. Zobaczysz w końcu będziesz mieć nas dość no, a przynajmniej MNIE ;D xD
    Niczym się nie martw rozumiemy, że cierpisz na brak czasu i wierzymy, że później będzie lepiej. Dziękuję za komentarz Słońce. Co do ujawnienia jeszcze się zastanowię ;)
    Trzymam kciuki za ciebie i za t,o że w końcu do nas wrócisz jak to ty mówisz regularnie ;*
    Pozdrawiam
    (Maniaczka czekolady *,*) Mea ;*

    PS: A pozostałych zapraszam tu http://long-is-the-road-to-happiness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Byliśmy, jesteśmy i będziemy
    Czekaliśmy, czekamy i czekać będziemy
    Rozumiemy cię, przynajmniej ja i poczekam ile będzie trzeba, na takie rozdziały warto :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A kopa w dupe chcesz za zadawanie głupich pytań???

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie opuszcze cie sumienie by mi nie dało

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszyscy kochają Cb i twoje rozdziały i na 100% warto na nie czekać :) a biada komuś jak think'a inaczej. Mam na takich ludzi specjalną patelnie. Czujcie się zaszczyceni cwele!

    OdpowiedzUsuń

  9. http://paczkaprzyjaciol-raura.blogspot.com/ zapraszam też na swój :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. Przecież ja wciąż piszę ;)
      Tylko, tak jak napisałam powyżej, miałam ostatnio mało czasu, więc rozdział pojawi się dopiero w tym tygodniu ;)

      Usuń
  11. Już sobotaa ale poczekam bo warto, i ucz się do matury!!!! ;* :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozdział dziś wieczorem albo jutro wieczorem :x
      Ja się nie przygotowuje do matury, jestem w drugiej gimnazjum xd
      chb pomyliłam Ci się z Inimitable ;D

      Usuń
  12. Czyli rozdział dziś? :) :* KOOOOOCHAM TWOJEGO BLOGA

    OdpowiedzUsuń
  13. Cześć jestem tu nowa , ale mogę Ci pogratulować Twojej doskonałości . Zrobiłaś na mnie wielkie wrażenie. Twoje teksty są tak dopracowane ... dzięki nim można czuć to co bohater . Jesteś cudowna ... Po prostu kocham Cię za to że piszesz ;* ,3

    OdpowiedzUsuń