środa, 13 sierpnia 2014

Dwumiesięcznica i info :D

Bum! Pam pam pam! Dzisiaj, jest bardzo ważne dla mnie święto, albowiem dokładnie dzisiaj mijają dwa miesiące od założenia tego bloga! Hip hip hura! :D


No więc teraz małe podsumowanko:

11036 wyświetleń *o*
18 obserwatorów ;*
36 postów, w tym 22 rozdziały ;D
369 komentarzy ^.^ (haha i ta zboczona końcówka <3)

Dziękuje Wam za te statystyki, bo bez Was nigdy by mi się to nie udało! :D


Mam nadzieję, że te wyniki bedą wciąż rosnąć i nadal wywoływać ten wielki banan na mojej twarzy :)

To teraz tak... Za chwilkę czeka mnie baaardzo długa podróż w samochodzie, ale zdążyłam jeszcze wejść i wstawić tu tego posta. 

Jeśli chodzi o 23 rozdział... Mam nadzieję, że uda mi się go wstawić jutro, ale nic nie obiecuję. W najgorszym wypadku next pojawi się w sobotę. 

A więc misie... Do napisania :D

PS. 1. Rozdział 22 pod spodem. :)
 
PS. 2. Wszystkiego najlepszego z okazji dnia leworęcznych :D Ktoś oprócz mnie może świętować? ;p

 ~MiLka <3

 


10 komentarzy:

  1. Wszystkiego naj MiLka! Ta zboczona liczba cały czas mnie nęka:D Boję się jej...*.* Jesteś leworęczna??? Ja też jestem i rodzina mówi na mnie "majkut" buuu! Szok! :D
    Czekam na rozdział i miłej podróży życzę^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha :D dzięki :) ty też jesteś leworęczna? super :D

      Usuń
  2. Gratuluje dwóch miesięcy :)
    Czekam na rozdział i życzę miłej podróży

    OdpowiedzUsuń
  3. <3
    To super i Gratulację :D

    OdpowiedzUsuń
  4. No to nie jestem sama XD Też jestem leworęczna XD

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje, jest co świętować ;) Jestem "nowa" na bloggerze ale twoje rozdziały czytałam już wcześniej i stwierdzam że piszesz cudownie ;) Nie mogę się doczekać kolejnego rozdziału. A co do wyników możesz być spokojna piszesz genialnie i pewnie wszyscy (a na pewno większość) się ze mną zgodzą więc wyniki z pewnością będą rosły ;) jeszcze raz gratuluje życze przyjemnej podróży i oczywiście czakam na nexta ;*
    > pozdrawiam Wierna Czytelniczka

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję ci kochana osiągnięć! :D
    Ja jestem prawa xD
    Życzę ci dalszych sukcesów!!
    I dużo weny przede wszystkim! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje, świetny blog <3

    OdpowiedzUsuń