sobota, 2 sierpnia 2014

Zwiastun 18 rozdziału

Bum! I co tam u Was miśki? Oto zwiastun 18 rozdziału, który pojawi się jak już pisałam w niedzielę ;3 Tak więc zapraszam do komentowania i liczę na dużo komentarzy! :D

***


-No więc wczoraj przyjechał do nich ich wnuk. Brunet, niebieskie oczy, sześciopak i mówię Ci jaki przystojny! - rozmarzyła się.


-Tego właśnie jeszcze nie wiem, ale chętnie go o to spytam. - zaśmiała się. - Druga sprawa to taka, że myślałam, czy może na resztę wakacji nie znaleźć sobie jakiejś pracy...


- Wiesz co? Ja tu chcę z przyjaciółką trochę czasu spędzić, bo dawno nic razem nie robiłyśmy, a ty mi tu z randką wyjeżdżasz!


-Skoro nie jestem w Twoim typie, to czemu na mnie lecisz? - spytałam łapiąc oddech.
 

-Chyba jesteś na mnie skazana. - zaśmiał się Ross.
-Jeszcze się okaże. - warknęłam.


 -A teraz uwaga drodzy państwo! Pora na "Miłosną Kamerę"! - rozległ się głos, a na wielkim telebimie ukazał się obraz boiska.


 Gdy już w pełni można było zobaczyć te dwie osoby, szczęka mi opadła. I to dosłownie. Bowiem tymi "pechowcami", którzy za chwilę muszą się pocałować, byłam ja i Ross...
 

~MiLka <3






 

6 komentarzy:

  1. zapowiada się ciekawie :D czyżby pocałunek Raury? już czekam na nexta ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. kiss raura? aaaaaa!
    Czekam z niecierpliwością na kolejny ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. No nareszcie, bd kiss Raury! Jupi! Mam nadzieję, że nie cieszę się przed wcześnie^^ Ale jak nie bd kiss'a, to cię zjem, serio serio, bo ja lubię milki, takie łaciate, albo oreo, w sumie wszystkie są dobre, oprócz z rodzynkami, nawet skapnęłam się iż nie ma gorzkiej milki, chyba... o czym ja piszę???*.*
    Oki, czekam na rozdział^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Częściowo zgadzam się z Patką.
    Super się zapowiada Rossdział. (Rozdział)
    Czekam na niego <3

    OdpowiedzUsuń
  5. O matko nie mogę się doczekać sajkfdrgkelkjhnrge <3 Wydaje mi się, że to będzie pocałunek Raury albo Laury i Maxa nwm XD W każdym razie nie mogę się doczekać wgefkjwnegkw *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. Będzie się działo! Ja już chcę przeczytać !!!!

    OdpowiedzUsuń