sobota, 16 sierpnia 2014

Zwiastun 24 rozdziału ;3

Bum! Witajcie misie ^.^ Oto przybywam ze zwiastunem rozdziału 24! Mam nadzieję, że się Wam spodoba ^.^ Rozdział pojawi się w poniedziałek. :D

***

 -Nie chcemy Was otruć. W naszych zamiarach jest utuczenie Was, a później zjedzenie na deser.


 -Nie przejmuj się nim Lau. To jego wina, że nie docenił jaka jesteś wspaniała. - powiedział Ross i posłał przyjaciółce szczery uśmiech, który ta od razu odwzajemniła.



 -Czekaj, to jest ten przystojniak z niezłą klatą, o którym opowiadałaś nam na plaży? - spytała Rydel uśmiechając się szczerze do bruneta.


 -No Van. Skarbie, nie mówiłaś, że masz nowego kolegę. - powiedział blondyn obejmując przy tym dziewczynę. 


-A kto według Ciebie jest dla niej dobry?! 
-Ja na przykład!


 -Nie mieszaj w to Emily! - powiedział blondyn wskazując na Van palcem i patrząc na nią groźnie.



-Co mnie ominęło? - spytał zdziwiony.
-Oni się po prostu kochają!

~MiLka <3

 

9 komentarzy:

  1. http://dlugahistoriaraury.blogspot.com/2014/08/prolog.html - zapraszam na mojego NOWEGO bloga.

    Czekam na rozdział <333

    OdpowiedzUsuń
  2. już się nie mogę doczekać ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Brzmi ciekawie. Nie mogę doczekać się poniedziałku ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawie się zapowiada. Czekam na rozdział.
    Zapraszam na mojego nowego bloga- http://r5andmaranosistersandourfriend.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mogę się doczekać!!

    "-Co mnie ominęło? - spytał zdziwiony.
    -Oni się po prostu kochają!" --- ciekawe o kogo chodzi! O Lau i Rossa czy o Van i Rikera!

    OdpowiedzUsuń
  6. Uuu czekam :D

    A i u mnie nowe rozdziały ^^
    ross-i-laura-raura.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń