wtorek, 15 lipca 2014

Liebster Awards

~Liebster Awards~

Zostałam nominowana do Liebster Awards przez Klaudia Yeah, Karcia Lynch i Pinki.  Bardzo dziękuję ;D Ja nominuję:
  
Oto pytania:

1.Jaka jest Twoja ulubiona piosenka od R5, a jaka z Austin & Ally?
2. Którego członka zespołu lubisz najbardziej?
3.Jaki jest Twój ulubiony kolor?
4.Jakie masz hobby?
5.Wymień 5 Twoich ulubionych piosenek. 
6.Co jest Twoją inspiracją? Co robisz, gdy nie masz weny?
7. Jaki jest Twój ulubiony sport?
8.Jaki jest Twój ulubiony film, serial?
9. Jakie jest Twoje największe marzenie?
10. Co chciałabyś robić w przyszłości?
I oto odpowiedzi na pytania mi zadane ;)

 
Kocham wszystkie, ale najbardziej "Fallin' for you" i "Ready Set Rock" ;D No i na drugim miejscu byłoby "Love Me Like That" i "Say You'll Stay" :)
Te także wszystkie kocham, ale najbardziej "What We're About" i "Parachute" <3
Pewnie, że Raura :)
Uwielbiam serial Austin & Ally, a do tego jestem wieeelką fanką R5. Jak już w poprzednim pytaniu mówiłam, jestem za Raurą. Stąd też taka tematyka ;D Uwielbiam czytać blogi o Auslly i Raurze, więc postanowiłam, że sama spróbuję taki założyć :)
Hmm... Jeszcze nie wiem ;p

Nawet go lubię. Nie jest taki zły ;)
Kocham po prostu wszystkie <3 Nie umiem wybrać jednego...
No więc często czytałam o nich w gazetach, potem zaczęłam słuchać ich piosenek na you-tube i kupiłam album "Louder" ;D Do tego czytałam dużo blogów w tematyce Raury i kocham A&A. I tak jakoś się stało, że jestem ich wielką fanką ;p No i oczywiście wraz z moją przyjaciółką w kółko o nich nawijamy na lekcjach ;p
Odpowiedź "4" + uwielbiam pisać opowiadania :D



1. Dlaczego założyłaś bloga, co było inspiracją?
Odpowiedź we wcześniejszych odpowiedziach ;p
2. Opisz siebie w trzech słowach.
Zwariowana, kochająca sport i muzykę, leniwa :D
3.  Ulubiony film, serial? 
Serial to Austin & Ally, jestem od tego uzależniona ;p A film to "Dary Anioła: Miasto Kości"
4. Ulubiona pora roku? 
Jesień
5. Kogo lubisz najbardziej z R5 oraz A&A?
Jeśli chodzi o R5, to uwielbiam ich wszystkich, ale najbardziej lubię Ell'a *.* No a z serialu to Austina i Ally haha ;D No ale kocham też Deza bo jest taki zabawny :D
6. Za co lubisz/kochasz R5? 
Kocham ich za to, że są sobą. Ich filmiki z tamtegorocznej trasy mogę oglądać po kilkadziesiąt razy! Są zabawni i nie przejmują się innymi. :D Oczywiście ubóstwiam ich muzykę, która pomaga mi gdy mam gorszy dzień. Są po prostu wspaniali <3 Lubię ich też za to, że szanują swoich fanów i nie gwiazdorzą, jak połowa obecnych sław -.- Mogłabym się tu jeszcze dłuuugo rozpisywać... XD Po prostu ich kocham :)
7.  Ulubiona piosenka R5, Austin&Ally i kogo jeszcze lubisz... ? 
No to R5: "Fallin' for you" i "Ready Set Rock", A&A: "What We're About" i "Parachute". Oprócz tego moimi ulubionymi piosenkami są: "Livin on a Prayer" od Bon Jovi, "When You're Gone'' od Avril Lavigne i "F**king Perfect" od P!nk ;D
8. Jakie cechy ludzi nie lubisz? 
Kiedy mają tzw. "dwie twarze", chciwość, samolubność, próżność... No mniej więcej ;p No i oczywiście kiedy oceniają innych po pozorach -,-
9. Wolisz Auslly czy Raurę? Wytłumacz dlaczego ta, a nie ta.
Nie umiem wybrać ;p Ale chyba Raura :)
10.  Jakie pary lubisz, shippujesz? 
Raura, Rydellington, Rikessa Auslly haha ;p Theo James i Shailene Woodley, Lily Collins i Jamie Campbell Bower... pff.. to chyba na tyle... ;p
11. Cieszysz się z nominacji?
Haha :D To pierwszy raz, więc:  no pewnie! :D ;p
12. Czytasz mojego bloga? Albo czy o nim słyszałaś?
Tak, polecałaś mi go pod jednym z postów, więc słyszałam o nim ;p
13. Wierzysz w miłość od pierwszego wejrzenia?
Tak. Nawet w jednym z rozdziałów o tym chyba pisałam ;p Że nie chodzi mi o powierzchowne zakochanie się w czyimś wyglądzie, tylko w silną więź, która naradza się między ludźmi zanim się jeszcze poznają..
14. co robisz w wolnych chwilach oraz kiedy dopadnie cię brak weny?
Oglądam filmy, spędzam czas z przyjaciółką, słucham muzyki... Wtedy pomysły same jakoś przychodzą mi do głowy ;p
15. Kim chcesz zostać w przyszłości? 
Nie mam pojęcia ;p
16. Jakiej gwiazdy nie lubisz, a jaką lubisz? 
Właściwie to nie jest tak, że jakiejś gwiazdy nie lubię, albo lubię. Po prostu za niektórymi przepadam bardziej. ;)

~MiLka <3 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz