sobota, 12 lipca 2014

Zwiastun 11 rozdziału

Bum! Witam zgromadzonych i zapraszam na zwiastun 11 rozdziału!

***

-Dobrze, to może ustalmy fakty. - zaproponował Ellington. Widać w poważnej sytuacji umie wysilić się na spokój.


-Coś się stało? - spytał zdziwiony. On ma czelność jeszcze się o to pytać?!
-Ja Ci powiem co się stało! - wysyczałam i już miałam się na niego rzucić, ale Riker chwycił mnie w pasie i przerzucił sobie przez ramię.


-To dlaczego ją obrażałeś?! - spytała Rydel.
-Bo nie umiem zapomnieć. Próbowałem, ale nie potrafię! - powiedział z żalem.


-Do tego Laura nigdy nie mówi do Ciebie: Rossy. Prędzej Ross, Lynch, albo idiota. - powiedział Rocky śmiejąc się na to ostatnie.
-Myślicie, że to nie jej sprawka? - zdziwił się Ross.


-Em.. Ell nie żeby coś, ale dlaczego wchodzisz pod moje łóżko? - spytałam.


 Ell natomiast dał mi buziaka w policzek i podążył w ślady przyjaciela. Dotknęłam dłonią miejsca, gdzie jeszcze przed chwilą były usta chłopaka. Co to do jasnej ciasnej miało być?


-Co ty tu robisz?! - wykrzyczałam powodując tym pojawienie się w salonie reszty naszych przyjaciół.
-Lau posłuchaj ja... - zaczął, ale nie miałam sił go słuchać.


 Neonowe napisy na czarnym tle. Było to ogłoszenie, o świeżo otworzonym nowym night clubie. Codziennie imprezy od 21 do białego rana. Może czas zmienić coś w swoim życiu? To chyba dobra decyzja.

***

I co o tym sądzicie? Rozdział w poniedziałek :D Miłych wakacji! ;D

~MiLka <3



 


6 komentarzy:

  1. Hmm "-Do tego Laura nigdy nie mówi do Ciebie: Rossy. Prędzej Ross, Lynch, albo idiota. - powiedział Rocky śmiejąc się na to ostatnie.
    -Myślicie, że to nie jej sprawka? - zdziwił się Ross."
    To mnie straaasznie zaciekawiło. MASZ DAĆ SZYBKO ROZDZIAŁ BO SIĘ Z TOBĄ POLICZĘ XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaciekawiłaś mnie...
    Zgadzam sie z Klaudią :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja kocham twój blog! Jestem twoją wierną fanka i muszę Ci szczerze powiedzieć że ze wszystkich blogów które czytam (a jest ich sporo) twój jest super i jest tylko jeden blog który lubię tak jak twój;)

    OdpowiedzUsuń
  4. kiedy wrzucisz? już umieram z ciekawości :D ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nominowałam cię do Libester Awards :)
    pytania u mnie ;)
    http://raura-rossilaura.blogspot.com/2014/07/liebster-awards_14.html

    OdpowiedzUsuń