czwartek, 3 lipca 2014

Zwiasun 8 rozdziału

Bum! Witam witam. Uznałam, że aby wzbudzić w Was trochę ciekawości, to rozdziału możecie się spodziewać jutro, a dzisiaj przybywam ze zwiastunem! Piszcie pod spodem, co o tym sądzicie ;D No... To życzę udanego wypoczynku i zapraszam do czytania! :D

***

-Może prawda, czy wyzwanie? Będzie ciekawie. - zaproponowała Laura zacierając ręce, jak to robią złoczyńcy na filmach.


-Kto to był? - spytałam. Dziewczyna zakryła twarz rękoma i powiedziała:
-Moja babcia - po tych słowach wszystkie zaczęłyśmy się śmiać.


 Gdyby wzrok mógł zabijać, Veronika już dawno leżałaby martwa.
-Czyli to przez Ciebie musiałam z nim tańczyć?! - powiedziała brunetka wstając powoli. 


Czułam, jakby każda z moich komórek go rozpoznała, tylko mój rozum nie potrafił go sobie przypomnieć. Kto to jest?


-Co robisz w kuchni na podłodze? - spytała. Ja momentalnie podniosłam się i odpowiedziałam:
-Yyy.. Szukałam szkieł kontaktowych - zmyśliłam.
-Ty nosisz szkła kontaktowe? - zdziwiła się Van.
-Już nie! - odpowiedziałam radosna.

 W dłoni trzymał jedną czerwoną różę. Wręczył mi ją. Już chciałam coś powiedzieć, ale przyłożył palec do moich ust. 

  Gdy tam weszłam w twarz rzuciły mi się przeróżne zapachy. I nie wszystkie były za miłe. Wszędzie były porozwalane ubrania. Jedzenie było poprzyklejane do ścian i sufitu. Na podłodze leżały przeróżne przedmioty.

***
Już za niedługo przybywam z rozdziałem! :)

 

4 komentarze:

  1. Teraz to mnie wkurzyłaś XD
    Dawaj szybko następny bo nie wytrzymam XD
    zapraszam do siebie :) http://raura-rossilaura.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Yyy znaczy chodziło mi abyś dodała jak najszybciej ten rozdział XD

    OdpowiedzUsuń