wtorek, 15 lipca 2014

Zwiastun 12 rozdziału

Bum! Przybywam z kolejnym zwiastunem! Mam nadzieję, że się Wam spodoba. :D A i pod spodem jest post dotyczący LBA ;)

***

-A co? Mam iść w szlafroku?!
-Nie! Ale na pewno nie pójdziesz w połowie rozebrana sama na jakąś imprezę!


 Wpadłam w ciąg alkoholowy i co chwilę zamawiałam sobie kolejnego drinka. W pewnym momencie, po prostu urwał mi się film...


 -Oooo.. Vaaness..ssa. Cio ty tiu robisz? - bełkotała, a ja czułam, że z każdym jej wydechem do moich płuc dostaje się coraz to więcej alkoholu... Ile ona wypiła?!


-To jest Bob. - powiedziała Laura wskazując na słup. - Uwielbia chińszczyznę! - zaśmiała się. Ja natomiast klepnęłam się w czoło.
-To jest latarnia głąbie... - naprostowałam ją.


 Gdyby nie Ross, nie byłoby tej afery. Czyli trzeba go obudzić... Wyciągnęłam z kieszeni telefon i nie zważając na to, że jest już po północy zadzwoniłam do najmłodszego z Lynchów.


  -Miój tiy rycerzu! - wykrzyknęła szczęśliwa. Następnie nachyliła się do niego w celu pocałowania go, a we mnie się zagotowało.


-Wooow! Jakie mięśnie! - wykrzyczała uradowana nie przestając dotykać wspomnianej części ciała.
-Ile ona wypiła? - zapytał zdziwiony Ross.


  Laura oplotła swoje nogi wokół uda chłopaka, a lewą ręką przycisnęła jego rękę do siebie. Następnie jeszcze mocniej wtuliła się w Rossa.

***

Rozdział pojawi się prawdopodobnie pojutrze. Do napisania miśki :D

 

5 komentarzy:

  1. Zaciekawiłaś mnie, kurde.
    Czekam <3

    OdpowiedzUsuń
  2. No i po raz kolejny mnie zaciekawiłś, chyba nie będę czytać tych zwiastunów po później mnie mózg męczy XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mogę się doczekać rozdziału
    Nie ładnie Laura

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam, czekam i już się nie mogę doczekać <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Oooo pijana Laura... Bèdzie ciekawie ;) Czeeeekam na rozdział ;3

    OdpowiedzUsuń